My lovely followers

Search This Blog

Translate

Monday, January 14, 2013

Day 14 - Stamped nails

 Salutare! Azi avem manichiura realizata cu ajutorul stampilutei. Adevarul este ca nu prea ma dau in vant dupa astfel de manichiuri, poate si pentru ca nu am niste placute cu modele care sa-mi placa asa de mult. Poate imi voi comanda si eu cateva modele care sa acopere toata unghia. Pana una alta, iata manichiura de azi!!!
 Am folosit oja Metal Flip de la Miss Sporty in nuanta # 2303, si am dat-o in 2 straturi. Apoi mi s-a parut prea golas modelul  asa ca am adaugat cateva linii pe aici pe colo ce au capatat o forma geometrica draguta. Apoi m-am rezumat la a stampila si am sigilat totul cu un lac de la Flormar.
Va pup si sper sa va placa!


Hello!!!!
The challenge for today is stamping. I also used my nail art polish to add a bit of gold touch.
I started with 2 coats of  Metal Flip #2303 from Miss Sporty collection. After that I used  my Gold Flormar nail art polish and I traced some geometric lines. Then, I took a random plate and I started to stamp.
This is the result! Hope you like it!!! Kisses.














10 comments:

  1. E foarte draguta manichiura, cel mai mult imi place cum arata la inelar si aratator :* te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Carla.Si mie imi plac, cred ca trebuia sa fac toate unghiile asa alternativ. Kiss you.

      Delete
  2. Oja de la Miss Sporty, m-a cucerit instant. Foarte cameleonica si mereu surprinzatoare. Mie imi place foarte mult modelul folosit pe degetul inelar. Mi se pare ca se potriveste cel mai bine, la nuanta unghiilor. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel si pe mine. Prima data am vazut-o la Josephine daca nu ma insel, apoi am tot cautat-o si cand am gasit-o am ramas surprinsa ca e atat de accesibila la pret (numai 7.5 lei). Te pup.

      Delete
  3. Cu acele zig-zaguri ai reusit sa transformi modelul intr-unul foarte interesant si mie imi place cel de pe inelar cel mai mult! :D
    Chiar te felicit pentru munca ta, totusi sa postezi zilnic presupune ceva efort so all my respects!!
    pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos pentru commentul plin de incurajari. Da, acum realizez si eu in ce m-am bagat, insa este interesant si imi face placere sa ma gandesc in fiecare seara ce tip de manichiura care sa se potriveasca cu tema sa mai abordez. sincer, nu stiu daca ma voi mai incumeta la vreo alta provocare de genul 31 de zile, e mult prea "time consuming". Te pup.

      Delete
  4. That is so pretty and interesting to look at :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Maria.Your comment makes me feel proud because comes from a very talented person. Kisses.

      Delete
  5. modelele tale au evoluat,iti urez in continuare succes in aceasta competitie a unghiutelor,te pup :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, Ela merci tare mult de incurajare. PUPIC.

      Delete

Thank you kind for your wonderful comments and of course for taking a moment from your precious time to write your beautiful words here. Kisses and I hope you enjoyed.